Technology

Marketing címlap
Forrás: ITB

Integrált webalkalmazás marketingeseknek

A SAS megújult Customer Intelligence megoldása egy web alapú alkalmazásban integrálja a cég négy marketinganalitikai termékét: a marketing-automatizáló, a marketing-optimalizáló, a valós idejű döntéstámogató és a digitális marketing eszközt.

Napjainkban, amikor a fogyasztók egyre tudatosabbak és a vállalatok digitális kiadásai folyamatosan bővülnek, a bevételnövelésre törekvő marketingszakemberek számos kihívással szembesülnek: például élményteli ügyfélinterakciókat kell teremteniük, optimális, big data-n alapuló döntéseket kell meghozniuk, és hatékonyan kell kezelniük az ügyfélkapcsolatokat a különböző csatornákon keresztül. Mindezek megvalósításában támogatja a szervezeteket a SAS megújult Customer Intelligence megoldása, amely jobban hozzáférhetővé teszi a fejlett üzleti analitikát a marketingszakemberek számára, olvashatjuk a fejlesztő közleményében.

A továbbfejlesztett eszközzel a SAS egy web alapú alkalmazásban integrálja négy népszerű marketinganalitikai termékét: a marketing-automatizáló, a marketing-optimalizáló, a valós idejű döntéstámogató és a digitális marketing megoldását. A megújult termék révén a marketingszakemberek egyazon alkalmazáson belül tervezhetik meg, alakíthatják ki és valósíthatják meg a kampányokat, optimalizálhatják a forgatókönyveket, és erősíthetik a fogyasztói bizalmat különböző csatornákon keresztül.