Technology

máv dms
Forrás: ITB

Átadták a MÁV új it-helpdeskjét Budapesten

Átadták a vasúti közlekedés informatikai működését támogató új it-helpdesk ügyfélszolgálatot Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén.

Az avatási ünnepségen Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentősége van a professzionális szintre emelt it-helpdesknek, amely lehetőséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen működött vállalati it-szolgáltatást most egy helyen alakították ki 10 millió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkező it-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelő több mint 20 ezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria működésével kapcsolatban.

Fejes Sándor, a MÁV SZK vezérigazgatója elmondta: az előzetes adatok alapján tavaly 300 millió forint adózás előtti eredményt értek el úgy, hogy a korábbinál alacsonyabb díjon szolgáltatnak. Az idén, további árcsökkentés mellett, hasonló üzleti eredményt várnak, szolgáltatásaikkal a külső piacon is meg kívánnak jelenni.