Ismét a Samsung a piacvezető a Huawei előző negyedévi regnálása után 79,8 millió eladott darabszámmal, ami 47 százalékos növekedésnek felel meg a második negyedévhez képest, és 2 százalékos emelkedést jelent éves összehasonlításban. Ez a koreai vállalat legjobb eredménye az elmúlt három évben, és 22 százalékos piaci részesedést ér.
A második helyen a Huawei végzett 50,9 millió értékesített okostelefonnal, ami azt jelenti, hogy a kínai órás piaci részesedése az előző negyedévi 20 százalékról 14 százalékra esett vissza.
Nagyon jól teljesített a harmadik negyedévben az Apple-t most első alkalommal megelőző Xiaomi, amely 46,2 millió okostelefont adott el és 13 százalékos részesedésre tett szert. A kínai gyártó nem kevesebb mint 75 százalékkal növelte forgalmát a második negyedévihez képest.
A negyedik helyre visszacsúszott Apple iPhone-jaiból 41,7 millió talált gazdára, ami 7 százalékos csökkentést jelent az előző év azonos időszakához képest, és 11 százalékos globális piaci részesedést eredményezett az almás cég számára az okostelefon-piacon.