Cégvilág

Fbook hirdetések
Forrás: ITB

Betiltja a politikai hirdetéseket a Facebook

De csak az amerikai elnökválasztások után, november 3-át követően, és csupán átmenetileg, hogy csökkentse a zavarkeltés vagy visszaélés lehetőségeit.

A politikai és szociális jellegű hirdetések átmeneti szüneteltetésének a fő oka, hogy rengeteg lesz a levélszavazat, amelyek összeszámolása hosszabb ideig tarthat, így később kerülhet sor a végeredmény bejelentésére.

Guy Rosen, a Facebook integritásért felelős alelnökének tájékoztatása szerint amikor a közvélemény-kutatások lezárulnak, értesítést küldenek a Facebookon és az Instagramon, valamint címkéket alkalmaznak a jelöltek bejegyzéseinél, amelyek az embereket a szavazási információs központba irányítják, hogy további információt kapjanak a szavazatszámlálási folyamatról.

Ha egy jelölt vagy egy párt idő előtti győzelmet hirdet, a közösségi hálózat újabb figyelmeztetéseket jelenít meg, amelyek azt közlik, hogy a szavazatszámlálás még nem zárult le, és nem állapították meg a győztest.