Cégvilág

business_people
Forrás: pcdcalberta.ca

Új kedvezményprogram a Telekom üzleti ügyfeleinek

A Telekom Business Club első kedvezményeivel a vállalkozások az alapműködésükhöz szükséges rezsijüket csökkenthetik, jelentősen spórolhatnak az áram-, gáz- és üzemanyag kiadásaikon.

Elindult a Telekom Business Club, amelynek kedvezményeit a cég partnereivel együttműködésben biztosítja. Az elsők között a MOL és az E2 Hungary csatlakozott a programhoz. Az induláskor a Telekom Business Club két kedvezményes ajánlatot kínál, amelyből az egyik a MOL Gold és Silver üzemanyagkártya, amellyel a MOL minden Telekom Business Club tagsággal rendelkező ügyfél számára egyedi kedvezményt biztosít. A vállalkozások részére ajánlott MOL üzemanyagkártya konstrukciók használatával még gazdaságosabban, kényelmesebben és biztonságosabban intézhetik a cégek üzemanyag-vásárlásaikat. A kártya tulajdonosai többek között országosan egységes listaáron vásárolhatnak bármely MOL töltőállomáson, kedvezőbb árgaranciával, valamint ingyenesen igénybe vehetik a MOL assistance call center szolgáltatását is. A Telekom Business Club másik nagy partnere, magyarországi energiaszolgáltató piac meghatározó szereplője, az E2 Hungary, aki a földgáz- és áram szolgáltatásaira biztosíthat 5, illetve 10 százalék árkedvezményt a tagoknak. A Telekom tervei szerint a kedvezményt nyújtó partnerek köre fokozatosan bővül majd a jövőben.

„A Telekom Business Club létrehozásával a célunk egy olyan üzleti lojalitást támogató ajánlat létrehozása volt, ami egyfelől hosszútávon nyújt a vállalkozók napi tevékenységéhez segítséget, másfelől ezzel a lépéssel is szeretnénk növelni ügyfeleink elégedettségét” – mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom a kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.

A Telekom Business Club tagságra bármely Telekom üzleti ügyfél jogosult.