Vezércikk

03_viselkedjel
Forrás: ITB

Viselkedjél, édes fiam!

Viselkedjél már felnőtt módjára, ne úgy, mint egy tizenéves! Ezt az anyja nem tanította meg viselkedni? Régebben ilyen és ehhez hasonló mondatok ugrottak be, amikor a viselkedés témaköre került szóba. Aztán úgy pár évvel ezelőtt menedzserberkekben egyre többször emlegették a viselkedést és az üzletet egy platformon…

Kezdetben főleg külföldi topmenedzserek beszélgettek arról, hogy mire is jó az a bizonyos viselkedés alapú üzlet. Aztán a mentorom által én is „megfertőződtem” mindezzel, és a mi kis tandemünk azóta is ezen módszertan alapján működik és működteti az ITB-t. Úgy tűnik, eddig nem is rosszul…

Ha az ember a médiában tevékenykedik, akkor nyitottságnak kell lennie benne, meg közlésvágynak. Így hát mindazt, amit eddig akárcsak saját magunkon megéltünk, vagy a szűkebb, tágabb környezetünkben láttunk, kikívánkozott belőlünk például az „elhíresült” konferenciáinkon. Aztán, ha az embernek vannak újságjai, akkor naná, hogy feldolgozza a magazinjaiban a konferencián elhangzott humánmenedzsment szaktudásról szóló előadásokat, kerekasztal-beszélgetéseket. Később, a konferenciáinktól függetlenül is egyre sűrűbben írtunk a menedzsereket érdeklő emberi erőforrás kérdésekről. Azon kaptuk magunkat, hogy az olvasóink az ict mellett a humánmenedzsment támogatást is elvárják tőlünk.

Így hát szeptember közepétől elindítjuk új-régi magazinunkat, az itpeople-ből prémiummá avanzsáló itbehaviour havilapot, hogy teljes körű szakmai támogatást nyújtsunk az ict-menedzsereknek. Ehhez a szakmai hátteret a  3B – Behaviour Based Business – pszichológiai és üzletfejlesztési rendszer biztosítja, amelynek kitalálójával és művelőjével médiaterületen kizárólagos megállapodást kötöttünk. Így az itbehaviour olvasói hónapról hónapra valódi, viselkedés alapú üzletfejlesztési tanácsadást kapnak majd konkrét it-telco cégek sorsának bemutatásán, fejlesztésén keresztüli tapasztalatokra építve.

Mi már nagyon készülünk az itbehaviour debütálására. Újságíróink már nagyban végzik a háttérelemzéseket, készítik az esettanulmányokat, interjúznak. A kreatív csapat pedig az utolsó simításokat végzi az itbehaviour magazin látványtervén, hogy szeptember 16-án olvasóink a kezükbe vehessék. Hogy miként fogadják majd (el, meg, be) az ott írtakat, annak megfejtéséhez latba vethetjük az összes, viselkedés alapú tudásunkat.