Cégbemutató

ceg_Jerome_Cadiou_Capgemini_420
Forrás: ITB

Capgemini Magyarország: egyre bővülő szolgáltatási portfólió

A Capgemini Csoport a tanácsadási és IT-szolgáltatások piacán a világ egyik vezető szereplője. Az 1967-es franciaországi alapítás óta a csoport jelentősen növekedett és ma több, mint 125 000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte 40 országban; Európában piacvezető az információtechnológia, tanácsadás és outsourcing területén.

Jérőme Cadiou, ügyvezető igazgató
Jérőme Cadiou, ügyvezető igazgató
A cég informatikai-üzleti tanácsadási, rendszerintegrációs és technológiai fejlesztési szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, mely során tervezési, kivitelezési és outsourcing képességeit globális szinten is kihasználja, hogy ügyfeleit minél hatékonyabban támogathassa üzleti céljaik elérésében.

A Capgemini Magyarország Kft., melynek 100 százalékos tulajdonosa a Capgemini Franciaország S.A., 1997 óta van jelen a magyar piacon egyre bővülő szolgáltatási portfóliójával, melyet a Capgemini Csoport nemzetközi szinten már sikeresen bevezetett.

A Capgemini Csoport által erőforrásokkal jól támogatott helyi vállalatként, testre szabott tanácsadói tevékenységünkkel azon fáradozunk, hogy a hazai vállalatok számára is elérhetővé váljanak azok az eredmények, melyek a vállalati folyamatok felgyorsításában, a termelékenység növelésében és a versenyképesség megtartásában ma már elengedhetetlen követelménynek számítanak az egész világon. Ahhoz, hogy a vállalat Magyarországon is a lehető legmagasabb színvonalú komplex szolgáltatásokat nyújtsa, zömében hazai szakemberekre támaszkodva, de nemzetközi szakmai tapasztalatainak felhasználásával végzi tevékenységét.

A helyi szolgáltatási tevékenységünket 60+ tanácsadó végzi. A legtöbb munkatársunk informatikai, műszaki és/vagy közgazdasági végzettségű. Minőségirányítási rendszerünk ISO 9001:2008 tanúsítvánnyal rendelkezik.

 

A Capgemini Magyarország Kft. fő szolgáltatási területei:

Üzleti technológia: Ügyfeleinknek segítünk, hogy üzleti céljaik eléréséhez optimálisan használják az információtechnológia lehetőségeit. Hozzájárulunk ahhoz, hogy modern, innovatív technológiák (pl. felhő-alapú, mobil csatornát és közösségi médiát támogató megoldások) agilis bevezetése révén üzleti előnyre tegyenek szert. Tevékenységünk a stratégiaalkotástól az üzleti folyamatok átalakításán és a megfelelő IT-megoldások kiválasztásán és bevezetésén keresztül egészen a megoldás hosszú távú támogatásáig tart.

Capgemini Magyarország Kft.

1118 Budapest, Rétköz utca 5.
Telefon: +36 (1) 248-4000
E-mail: info_hu@capgemini.comWeb: www.hu.capgemini.com


Alkalmazásmenedzsment: Egyedi alkalmazások teljes életciklusa alatti IT-tevékenységekre felelősséget vállalunk, mely magába foglalja a fejlesztést, támogatást (akár 24×7), hibaelhárítást, folyamatos optimalizációt és hatékonyságnövelést. A Capgemini minőségbiztosítási hátterének köszönhetően az alkalmazások teljes életciklusa alatt részletes és áttekinthető IT-projektmenedzsment folyamattal biztosítjuk a transzparens működést, beleértve a megfelelő dokumentációs, illetve forráskód-verziókövetési folyamatokat is.

Tesztelési szolgáltatások: Innovatív, üzleti igények által vezérelt minőségbiztosítási (QA) és tesztelési szolgáltatások, a Capgemini Csoport saját, világszerte alkalmazott tesztelési módszertanainak (TMap® – Test Management Approach és TPI® – Test Process Improvement) alkalmazásával. Tevékenységünk konkrét alkalmazások tesztelésén túlmenően kiterjed a tesztelési folyamatok hatékonyságával kapcsolatos tanácsadásra éppúgy, mint a tesztelés teljes körű kiszervezésére.

A Capgemini Magyarország ügyfelei
A Capgemini Magyarország ügyfelei