Cégbemutató

Dorn András, DAMIT
Dorn András, DAMIT
Forrás: ITB
Személyes üzleti kapcsolat, proaktivitás az értékteremtés égisze alatt

Érték az érdek felett: üzemeltetés faltól falig, szenvedéllyel

A hazai informatikai vállalkozások üde színfoltja az üzemeltetési piacon nyújt end-to-end szolgáltatást immáron tizenöt éve. A hangzatos szlogen esetükben nem csak egy jó marketingfogás, hanem szaktudásuk és szenvedélyük cégére. Missziójuk, hogy ügyfeleik folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva minden igényt kielégítsenek. Partnereik között pedig a legnagyobb szervezettől kezdve a legkisebb kkv-ig találni ismert brandeket – ez a DAMIT-sztori.

A száz százalékosan magyar tulajdonú cég másfél évtizedes, ami félmillió megoldott problémát, több ezer felhasználót, 1 700 üzemeltetett szervert, 20 000 üzemeltetett szolgáltatást jelent, ha a számok nyelvére fordítjuk az informatikában elvégzetteket. A DAMIT azonban jóval több, mint statisztika.

A cég küldetéstudata, hogy „láthatatlanná tegye a technológiát”, amit a 99,95 százalékos rendelkezésre állással, 90 százalékos ügyfél és 95 százalékos munkatárs elégedettséggel kíván elérni.

 

Partnerség és vállvetve összedolgozás mindenekfelett

Rendszerintegrációs és fejlesztési projektjeit, valamint az üzemeltetési szolgáltatást teljesen lefedő saját fejlesztésű, speciálisan az informatika kézbentartására kifejlesztett IR:IS (ITIL, PM-módszertan, pénzügy, kontrolling, tervezés, eszközleltár, IT szolgáltatásleltár, mesterséges intelligencia, automata sw/hw inventory) vállalatirányítási rendszerrel dolgozik a DAMIT, amellyel komplex módon kézben tartja az IT-rendszereket, SLA-vállalásait, projekt mérföldköveit. A multilokációs működésnek köszönhetően a service desk-esek, rendszergazdák, rendszermérnökök helytől függetlenül is hatékonyan tudnak dolgozni, azaz az ügyfélnél, az irodában, de akár otthonról is.


A teljesen egyedi igények megvalósításától sem zárkózik el a cég, sőt attól függetlenül, hogy a legnagyobb gyártó termékeivel dolgozik a vállalkozás, hitvallásának egyik fontos eleme, hogy nem a gyártó, hanem az ügyfél felé elkötelezett. A gyártófüggetlen megoldások biztosításán túl a tudás és tapasztalat a (COVID-19-, ransomware-, kritikus incidens-) krízismenedzsmentben is bizonyított a DAMIT, ahol a szervezeti kultúra részeként jelen lévő otthoni munkavégzésnek a járványhelyzetben jól megmutatkoztak az előnyei. Így a pandémia alatt a hirtelen megnövekedett igényeket is probléma nélkül ki tudták elégíteni.

Sikerességüket jól mutatja a heterogén ügyfélkör, a kkv-tól a multinacionális szintig kiterjedő partnerhálózatuknak igényre szabottan azt nyújtják, amire az ügyfeleknek szüksége van. A kkv-k esetében a nagyvállalati működésben jól ismert elemeket egyszerűsítették, a multinacionális vállalatoknál pedig best practice alapú működésre rendezkedtek be.

 

Értékek az érdekek felett, vállvetve, funky, felelősségteljesen, profizmus – üzemeltetési értékek

Szakmai elhivatottságuk mellett kiemelten fontos a DAMIT számára, hogy a cég és az ügyfelek között meglegyen a személyes kapcsolat, ne arctalan üzemeltető cégként álljanak a partnerek mögött. Ha úgy hozza a szükség, saját rendelkezésre állási készletükből kölcsönöznek az ügyfeleknek, de a krach beütésekor is odaállnak a partnerek mellé, és vállvetve dolgoznak a megoldáson.

Nyolcvan mérnök összesen ezer év tapasztalatával igyekszik az üzemeltetés bizalomra épülő folyamatait a lehető legeredményesebben kiszolgálni. Ez a szenvedély biztosítja a DAMIT lendületét, küldetését és értékei alapját. Folyamatos fejlődésük eredményeként különböző iparágak különböző technikai és üzleti igényű ügyfeleit szolgálják ki.