Legek

42_viralblog.com_420
Forrás: -

A legtrendibb kütyük 2014-ben

2014 mindenképpen a viselhető mobil eszközökről szól, a táblagépek piaca stagnál, a jövő a testen viselhető eszközöké, amilyen az okosóra, és a különböző egészségügyi és fitnesz eszközök, de jönnek a vr- és kiterjesztett valóság alapú szemüvegek.


 

 

Az okosóra kijelzője kicsi, de testre szabható. Együttműködik a mobillal, az értesítések és emailek megjelenítése a fő erőssége. Sokat segít rajta a személyi asszisztens szoftver, a Siri vagy a Google Now nélkül csupán egy hagyományos karóra lenne. Nagy kérdés, hogy a trendiség mutatásán kívül mire lehet jól használni. Csak akkor lehet a felhasználók visszajelzéséből kiszűrni a hiányzó alkalmazásokat, ha és amikor beindul a tömeges eladás.

 

Fitnesz-náci a csuklódon

Most az egészséget veszik célba, ilyen a Samsung Gear Fit aktivitásmérő karperec. A lépésszámláló, futás, túrázás és biciklis üzemmód, a személyi edző sem hiányozhat belőle. Az S Health egészségügyi mindenes pedig minden adatot rendszerez a felhasználóról, nemcsak aktivitásunkat, de a bevitt kalória mennyiségét is figyelemmel kíséri.

Az Apple felől fúj a szél

Csak 2015-ben kerül a piacra az Apple Watch, tehát ezt várják a leginkább. Egy "alap", egy sportos és egy üzleti modellt adnak ki. Míg várták, mások mit tesznek az okos órába, telített lett a piac: a Samsung, a Motorola a Google és számos kisebb cég is is kihozta a sajátját.

A kiterjesztett valóságot csempészi be az életünkbe a Google Glass, a szemüvegkeretbe épített okostelefon, azaz számítógép. Használata közben szabad marad a kezünk, kamerája ugyanazt látja, mint viselője, a kijelző pedig a látómezőben tud információkat megjeleníteni. Bár adatvédelmi szempontból nem veszélyesebb, mint egy okostelefon, mégis kitiltották a legtöbb nyilvános helyről. Amerikában már kapható - elég drága. El is kezdték klónozni.

 

Facebook-valóság

Hamarosan mindenkihez eljuthat a virtuális valóság az Oculus Rift vr-sisakkal. Betölti a látóteret, a kép mozgása a fejmozgásunknak felel meg. A minap felvásárolta a Facebook. Vr-játékokat szeretnéknek elterjeszteni, és a közösségi média is átértékelődhet a virtuális valóságban.