Cegbemutato

20_Safranyos_Tamas_420
Forrás: ITB

Új Toshiba szolgáltatások az üzleti szektorban

Vállalatunk az elmúlt egy évben jelentősen megnövelte piaci részesedését a számítástechnikai eszközök hazai piacán, megerősítette pozícióit, stabil, kiszámítható kapcsolatot alakított ki partnereivel. A mögöttünk levő tizenkét hónap munkájával elértük azt, hogy viszonteladó partnereinken keresztül az ország számos pontján meg tudják tekinteni, és meg tudják vásárolni termékeinket.

Sáfrányos Tamás, Country Manager Toshiba Europe GmbH Magyarországi Fióktelepe
Sáfrányos Tamás, Country Manager Toshiba Europe GmbH Magyarországi Fióktelepe
A Toshiba egy japán vállalat. Ezt azért fontos kiemelni, mert a folyamatos termékfejlesztés mellett a fő hangsúly a minőségen van, a minőségi elvárásokat japán sztenderdek szerint állapítják meg. Számunkra a legfontosabb a vásárlóink elégedettsége, ezt mi a jó minőségű, rendkívül megbízható termékeinkkel kívánjuk elérni.

A Toshiba brand meghatározó, prémium márkaként él a vásárlókban, az általunk készített felmérések is ezt igazolják. Termékeinkminősége, megbízhatósága viszont nem csupán az egyéni vásárlók számára jelent előnyt, hanem meghatározó tulajdonság az üzleti szektorban is.

Több viszonteladónk fordult hozzánk azzal, hogy üzleti partnereik is érdeklődnek termékeink iránt, ezért úgy döntöttünk, hogy jelenlétünket tovább bővítjük ebben a szektorban, és az üzleti felhasználók igényeihez igazított egyedi ajánlatokat kínálunk partnereink számára.

Gondolkodásunk középpontban a felhasználók állnak. Olyan megoldásokon dolgoztunk, amik lehetőséget nyújtanak a vállalatok működését egyszerűsíteni, és ezáltal költséghatékonyabbá tenni.

A vállalati felhasználók számára kiemelkedően fontos az eszközök minősége, mert egy meghibásodás miatti leállás idő és pénzveszteséget jelent számukra. A Toshiba esetében magas minőségű eszközökről beszélünk, így a meghibásodási arány rendkívül alacsony. Ennek ellenére fel kell készülnünk arra, ha az eszközzel probléma adódik. Erre az esetre vezetjük be egy új szolgáltatásunkat, melynek keretében cserekészüléket biztosítunk a felhasználó számára a javítás idejére, emellett képzési anyagot is biztosítunk egy olyan funkcióról, amivel egy üzemeltetési szolgáltatást végző partner az ideiglenes notebookot akár távolról is üzembe tudja helyezni, így a felhasználó folytatni tudja munkáját.

További extra szolgáltatásként bevezetjük az üzleti szegmens számára a 3 év garanciát készülékeinkre, ezzel is megerősítve termékeink megbízhatóságát és tartósságát.

A partnerekkel folytatott egyeztetések során az is egyértelművé vált, hogy főként a kis- és közepes méretű vállalkozások részéről igény merül fel az úgynevezett Next Business Day helyszíni javításra. Ennek a szolgáltatásnak a bevezetésével garantáljuk partnereink számára, hogy a bejelentést követő munkanapon egy szakember a helyszínen megjavítja a hibás készüléket, biztosítva a szükséges alkatrész cseréjét is.

A fentieken túl elindítunk egy dedikált ügyfélszolgálati telefonszámot üzleti termékeink használói számára, ahol a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos folyamatot kényelmesen és gyorsan tudják intézni szakemberek közreműködésével.

Új szolgáltatásunk a tender ajánlatadás, melynek keretében kollégáink készséggel állnak rendelkezésre tendereken való részvétel során, így viszonteladó partnereinknek lehetőséget biztosítunk arra, hogy az árlistában szereplő választéktól eltérő, egyedi konfigurációkat is össze tudjanak állítani.

Amennyiben Ön is az üzleti szektorban tevékenykedik, Önnek is fontos a hatékony, versenyképes működés és szeretne részese lenni egy megbízható, hosszú távra szóló üzleti együttműködésnek, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.


 

Sáfrányos Tamás, Country Manager Toshiba Europe GmbH Magyarországi Fióktelepe
Sáfrányos Tamás, Country Manager Toshiba Europe GmbH Magyarországi Fióktelepe


Toshiba Europe Gmbh Magyarországi Fióktelepe

1054 Budapest, Kálmán Imre utca 1.

Tel: +36 (1) 475-1156

Web: www.toshiba.hu

Email: tamas.safranyos@toshiba-teg.com