Sáfrányos Tamás, Country Manager Toshiba Europe GmbH Magyarországi Fióktelepe
A
Toshiba egy japán vállalat.
Ezt azért fontos kiemelni, mert a folyamatos termékfejlesztés
mellett a fő hangsúly a minőségen van, a minőségi elvárásokat
japán sztenderdek szerint állapítják meg. Számunkra a
legfontosabb a vásárlóink elégedettsége, ezt mi a jó minőségű,
rendkívül megbízható termékeinkkel kívánjuk elérni.
A
Toshiba brand meghatározó, prémium
márkaként
él a vásárlókban, az általunk készített felmérések is ezt
igazolják. Termékeinkminősége,
megbízhatósága
viszont nem csupán az egyéni vásárlók számára jelent előnyt,
hanem meghatározó tulajdonság az üzleti szektorban is.
Több
viszonteladónk fordult hozzánk azzal, hogy üzleti partnereik is
érdeklődnek termékeink iránt, ezért úgy döntöttünk, hogy
jelenlétünket tovább bővítjük ebben a szektorban, és az üzleti
felhasználók igényeihez igazított egyedi ajánlatokat kínálunk
partnereink számára.
Gondolkodásunk
középpontban a felhasználók állnak. Olyan megoldásokon
dolgoztunk, amik lehetőséget nyújtanak a vállalatok működését
egyszerűsíteni, és ezáltal költséghatékonyabbá
tenni.
A
vállalati felhasználók számára kiemelkedően fontos az eszközök
minősége, mert egy meghibásodás miatti leállás idő és
pénzveszteséget jelent számukra. A Toshiba esetében magas
minőségű eszközökről beszélünk, így a meghibásodási arány
rendkívül alacsony. Ennek ellenére fel kell készülnünk arra, ha
az eszközzel probléma adódik. Erre az esetre vezetjük be egy új
szolgáltatásunkat, melynek keretében cserekészüléket
biztosítunk a felhasználó számára a javítás idejére,
emellett képzési anyagot is biztosítunk egy olyan funkcióról,
amivel egy üzemeltetési szolgáltatást végző partner az
ideiglenes notebookot akár távolról is üzembe tudja helyezni, így
a felhasználó folytatni tudja munkáját.
További
extra szolgáltatásként bevezetjük az üzleti szegmens számára a
3
év garanciát készülékeinkre,
ezzel is megerősítve termékeink megbízhatóságát és
tartósságát.
A
partnerekkel folytatott egyeztetések során az is egyértelművé
vált, hogy főként a kis- és közepes méretű vállalkozások
részéről igény merül fel az úgynevezett Next
Business Day helyszíni javításra. Ennek
a szolgáltatásnak a bevezetésével garantáljuk partnereink
számára, hogy a bejelentést követő munkanapon egy szakember a
helyszínen megjavítja a hibás készüléket, biztosítva a
szükséges alkatrész cseréjét is.
A
fentieken túl elindítunk egy dedikált
ügyfélszolgálati telefonszámot üzleti termékeink használói
számára,
ahol a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos folyamatot
kényelmesen és gyorsan tudják intézni szakemberek
közreműködésével.
Új
szolgáltatásunk a tender
ajánlatadás,
melynek keretében kollégáink készséggel állnak rendelkezésre
tendereken való részvétel során, így viszonteladó
partnereinknek lehetőséget biztosítunk arra, hogy az árlistában
szereplő választéktól eltérő, egyedi konfigurációkat is össze
tudjanak állítani.
Amennyiben
Ön is az üzleti szektorban tevékenykedik, Önnek is fontos a
hatékony, versenyképes működés és szeretne részese lenni egy
megbízható, hosszú távra szóló üzleti együttműködésnek,
kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Sáfrányos Tamás, Country Manager Toshiba Europe GmbH Magyarországi Fióktelepe
Toshiba
Europe Gmbh Magyarországi Fióktelepe
1054
Budapest, Kálmán Imre utca 1.
Tel:
+36 (1) 475-1156
Web:
www.toshiba.hu
Email:
tamas.safranyos@toshiba-teg.com