Trendfigyelő

15_Content_Marketing_grey.jpg
Forrás: ITB

Személyre szabott kampányok MinCRM-mel

Az online fogyasztók nagy része gondolja úgy, hogy egy cég megítélését nagyban befolyásolja üzenetének relevanciája, minősége, időzítése. MiniCRM-mel minden eddiginél jobban tudja megcélozni vevőit.

Minél többet tud vevőiről, annál jobban tudja egyedi üzenettel megcélozni őket. A leggyakrabban meglévő ügyfélperszónák alapján szegmenseket lehet kialakítani, tulajdonságaikra pedig a MiniCRM-ben tárolt adatok alapján lehet következtetni: mit vásárolt korábban, milyen eszközön olvas emaileket, férfi vagy nő.

Eredményorientált marketing MiniCRM-mel

A MiniCRM egy bárhonnan elérhető, könnyen használható rendszer, amely az analitikus CRM-ek irányába tart a technológiában rejlő lehetőségek kiaknázásával, és az ügyfélérték középpontba helyezésével.

Tíz-, százezres, esetleg milliós adatbázisoknál az ügyfelek szegmentálása már nem működhet manuálisan. A MiniCRM képes ügyfélszegmensek meghatározására az adatbázisban megtalálható minták felismerésével. Ezután automatikusan meg tudja határozni, ki milyen vásárlói csoporthoz tartozik.

Nem kell azon gondolkoznia, kinek küldhetné ki csúcskategóriás okostelefonról szóló hírlevelét, mivel a MiniCRM tudja, kik érdeklődtek iránta. Emailek küldéséhez sem kell elhagynia MiniCRM rendszerét. Hírlevelei megjelenését cégéhez igazíthatja, időzítheti és A/B tesztelheti. A kampányokról pedig részletes statisztikát ad a rendszer.

A Google AdWords-szel való MiniCRM integrációval YouTube-on, Gmailben, és Google Keresés közben célozhatja meg vevőit, és hozzájuk hasonló potenciális vásárlóit. Ehhez kell egy jól felépített ügyfélbázis MiniCRM-ben, amelyből tetszőleges szempontok szerint célcsoportok alakíthatók ki és tölthetők fel AdWords fiókjába.