Közösségi média

mr. oracle
Forrás: ITB

Közösségi platformokra koncentrál az Oracle

Új alkalmazáscsomagjának köszönhetően az üzleti felhasználók interaktív módon értékesíthetnek.

 

Szerdai előadásában Larry Ellison, az Oracle vezérigazgatója bejelentette az Oracle Social Relationship Management (SRM) Suite nevű alkalmazáscsomag megjelenését. Az Oracle újdonsága egy olyan integrált vállalati szolgáltatás, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy a közösségi platformokon zajló interakcióba valós időben belehallgassanak, bekapcsolódjanak, sőt újabb interakciókat hozzanak létre, értékesítsenek és elemezzenek.

Az Oracle SRM Suite együttműködik az Oracle vállalati alkalmazásaival, így az Oracle Fusion Marketing, az Oracle Fusion Sales Catalog, az Oracle ATG Web Commerce, valamint az Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) szoftverekkel, ezáltal a vállalatok a közösségi platformokat felhasználva átformálhatják üzleti folyamataikat és rendszereiket.

Az Oracle SRM Suite az Oracle Platform Services platformszolgáltatásokkal is együttműködik, beleértve az Oracle Java Cloud Service és az Oracle Database Cloud Service szolgáltatásokat is, amelyekkel a marketingcsapatok integrálhatják a közösségi platformot saját weboldalukkal, kezdőlapjukkal és marketingeszközeikkel.