Közösségi média

nesafail
Forrás: ITB

Lángra kapott a Facebookon a Nescafé kampánya

Ilyen az, amikor egy cég kampánya a visszájára sül el, ráadásul a vártnál sokkal nagyobb visszhangot kapva.

Egymillió forintot ajánlott fel a Nescafé a Facebookon indított videópályázatának öt győztese számára. A közönség több mint 47 ezer lájkkal támogatta egy, a nyereményből beteg kisöccsét támogatni kívánó férfit. A Nescafé elutasította a magasan legsikeresebb induló pályázatát, mert a szabályok értelmében nem nehéz sorsú gyermekek támogatására szánták a programot. Nagy hibát követett el ezzel a Nescafé, hiszen óriási felháborodás követte az esetet. Néhány nap alatt ellenkampány jött létre, amelyhez több tízezren csatlakoztak, köztük számos külföldi, így nem csoda, hogy a világsajtó is felkapta az sztorit. A rossz döntést hozó cég kétségbeesetten próbálkozik kiengesztelni az elutasított versenyzőt, de már minden próbálkozása csupán olaj a tűzre.