Társkeresés egyszerűen
A Twoo közösségi felfedező oldal használóinak száma Magyarországon is dinamikusan növekszik: a gyors ismerkedést szolgáló felület már havi 330 ezer aktív magyar felhasználóval rendelkezik.
A Twoo közösségi felfedező oldal használóinak száma Magyarországon is dinamikusan növekszik: a gyors ismerkedést szolgáló felület már havi 330 ezer aktív magyar felhasználóval rendelkezik.
A szolgáltatás célja most magyarországi jelenlétének további erősítése, amelynek
egyik eleme az RTL Klub valóságshowjának, az Éjjel-nappal Budapestnek a szponzorációja.
2011-es alapítása óta a Twoo.com lett a világ legnagyobb ismerkedő oldala a comScore
elemzőcég adatai szerint. A 38 nyelven elérhető szolgáltatást naponta 3 millióan
használják, és havonta 11 millió egyedi látogató keresi fel.
A Twoo növekvő népszerűsége annak köszönhető, hogy a látogatók díjmentesen használhatják
az oldalt, emellett a felhasználói aktivitás szinten tartásáról helyi moderátorok
gondoskodnak, olvashatjuk a cég közleményében. A site-ba épített innovatív algoritmusok
csupán néhány kulcstényezőt vesznek figyelembe a társkeresés során, így a felhasználók
szélesebb körben ismerkedhetnek, mint más hasonló oldalakon, ahol a párok kiválasztása
személyiségelemzés alapján történik. A Twoo a versenytársakhoz képest még nagyobb
hangsúlyt fektet arra, hogy felhasználói valós személyek legyenek, amit a látogatók
profiljuk megerősítésével igazolhatnak. Ennek köszönhetően az ismerkedés élménye
még inkább valódivá válik az oldalon.