Közösségi média

Társkeresés egyszerűen

A Twoo közösségi felfedező oldal használóinak száma Magyarországon is dinamikusan növekszik: a gyors ismerkedést szolgáló felület már havi 330 ezer aktív magyar felhasználóval rendelkezik.

A szolgáltatás célja most magyarországi jelenlétének további erősítése, amelynek egyik eleme az RTL Klub valóságshowjának, az Éjjel-nappal Budapestnek a szponzorációja. 2011-es alapítása óta a Twoo.com lett a világ legnagyobb ismerkedő oldala a comScore elemzőcég adatai szerint. A 38 nyelven elérhető szolgáltatást naponta 3 millióan használják, és havonta 11 millió egyedi látogató keresi fel.

A Twoo növekvő népszerűsége annak köszönhető, hogy a látogatók díjmentesen használhatják az oldalt, emellett a felhasználói aktivitás szinten tartásáról helyi moderátorok gondoskodnak, olvashatjuk a cég közleményében. A site-ba épített innovatív algoritmusok csupán néhány kulcstényezőt vesznek figyelembe a társkeresés során, így a felhasználók szélesebb körben ismerkedhetnek, mint más hasonló oldalakon, ahol a párok kiválasztása személyiségelemzés alapján történik. A Twoo a versenytársakhoz képest még nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy felhasználói valós személyek legyenek, amit a látogatók profiljuk megerősítésével igazolhatnak. Ennek köszönhetően az ismerkedés élménye még inkább valódivá válik az oldalon.