Közösségi média

Forrás: Twitter
Forrás: Twitter
Forrás: blog.tweetbucks.com

Hirdetőknek kedvez a Twitter

Új szolgáltatást vezetett be a mikroblog portál, amely lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy az üzeneteikben szereplő kulcsszavak alapján érjenek el felhasználókat.

A kulcsszavas célzás révén a cégek hirdetéseiket a tartalomhoz igazíthatják, vagyis a szolgáltatás célja a hirdetések relevanciájának növelése. A lehetőség, hogy olyan jellegű termékeket és szolgáltatásokat hirdessenek, amelyekről a mikroblog-üzenetekben szó esik, számottevően megnöveli annak az esélyét, hogy a hirdetés tényleges vásárláshoz vezet.

Szakértők szerint a Twitter egy olyan hely, ahová az emberek valós idejű információkért mennek. Azzal, hogy a hirdetők képessé válnak olyan kulcsszavakhoz kötni reklámjaikat, amelyeket a felhasználók beleírnak tweetjeikbe, minden korábbinál közelebb kerülnek a vásárlási döntés pillanatához. És valóban, amikor egy teszt során akkor jelentettek meg egy hirdetést, amikor a tweetekben szerepelt egy bizonyos kulcsszó, a felhasználók 11 százaléka kattintott a hirdetésre, jelölte meg kedvencként vagy retweetelte azt. Ezzel szemben a nem targetált hirdetéseknél ez az arány csupán 1-3 százalék azon felhasználók között, akik látják a hirdetést.