Közösségi média

love facebook
Forrás: ITB

Túlzásba viszik a Facebookot a munkahelyeken

Ráadásul a jól fizetett munkavállalók töltik munkaidejük egy részét a közösségi médiában való kalandozással.

 

Többségében felsőfokú végzettségűek és kimagasló fizetéssel honorált alkalmazottak körében divat munkaidőben a Facebookot és az egyéb közösségi média platformokat böngészni – derült ki a Gateprotect nevű tűzfalgyártó vállalat legfrissebb kutatásából. A vállalat szerint gondot jelent, hogy a munkahelyi interneteléréssel rendelkező, körülbelül 1,5 millió magyar munkavállaló 26 százaléka legalább naponta egyszer vagy, akár még többször, 29 százaléka pedig alkalmanként megnézi valamelyik közösségi oldalt. Azaz több mint 800 ezer magyar munkavállaló 55 százaléka tölti munkaidejének egy részét facebookozással. „Ez egyrészt természetes, hiszen közülük munkakörük miatt jóval többen hozzáférnek az internethez, másrészt viszont felveti azt a problémát, hogy pont a legjobban fizetett réteg tölti munkaidejét a közösségi oldalakon” – emelte ki Petrányi-Széll András, a Gateprotect magyar kommunikációs vezetője.