Közösségi média

facebook részvény
Forrás: theamericanrose.com

Még mindig keresik a marketing lehetőségeket a Facebookon

Magyar szakemberek mutathatták be innovatív, online marketinggel kapcsolatos fejlesztéseiket az Amerikai Kereskedelmi Kamarának.

Sokadik alkalommal, sokadik szervezetnél került terítékre a közösségi médiában rejlő marketing lehetőség helyének megtalálása. Az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) digitális média munkacsoportja legutóbbi szakmai szemináriumán a szakértők két olyan megoldást mutattak be, amelyek a lehető legnagyobb mértékben aknázzák ki a Facebook felületét online hirdetések közzétételére.

A rendezvény egyik előadója a SocialTimes.hu szakértője, Radisics Milán volt. Az általa bemutatott magyar fejlesztés lényege, hogy a lehető legpontosabban derítse ki, hogy kik, mire használják a „lájkolós” közösségi portált. „A funkciók segítségével például könnyen megtudható, hogy egy-egy városban mennyi Facebook-felhasználó van, valamint hányan és milyen mobil készülékről használják a portált” – hangzott el a rendezvényen a magyar szakember részéről.

A második előadás keretében Polgár Viktor az Insomnia reklámügynökség képviseletében a Facebookon elhelyezett játékokon belül alkalmazható hirdetési megoldásokat mutatta be. A játékokon hirdetési üzeneteket lehet elhelyezni, és az azokat megtekintők pontokhoz, jutalmakhoz jutnak. Az automatikus motivációs rendszerben működő SupersonicAds új reklámfelületet jelent a fogyasztói márkák számára, a kampányok részeként, vagy egyedi kampány formájában használható.

(Bármennyire is innovatív egy játékon belül elhelyezett hirdetés, a felhasználók „panaszosan” fogadják az ilyesfajta megoldásokat. Ezen kívül már szakértők is megállapították, hogy az egyes alkalmazásokba integrált hirdetések jelentősen lerövidítik a mobilkészülékek akkumulátorainak üzemidejét. – a szerk.)