Közösségi média

volt logó
Forrás: Volt.hu

Naponta átlagosan 100-150 ezer néző követte a VOLT élő közvetítését

Jócskán felülmúlta a várakozásokat a két legnagyobb vidéki nyári fesztivál, a VOLT és a Mastercard Balaton Sound élő internetes közvetítésének népszerűsége, amely idén először, a Telekom és a Ustream együttműködésében valósult meg.

A nézettségi adatok alapján elmondható, hogy az online közvetítés széles tömegekhez jutott el: a VOLT közvetítésébe az öt nap alatt 830 ezerszer, a Balaton Soundéba a négy nap alatt 460 ezerszer kapcsolódtak be a magyar internetezők.

Naponta átlagosan 100-150 ezer néző követte az eseményeket, amely messze kiemelkedik a hasonló méretű magyarországi és régiós rendezvények online közvetítései között. Az oldalakon töltött átlagos nézettségi idő 9 és 12 perc között mozgott.