Bármilyen, gyerekeknek készült online tartalommal nevezhetnek az érdeklődők október végéig a Legjobb Európai Gyermekbarát Tartalom Díjért meghirdetett versenybe.
Kizárólag okostelefonon elérhető, interaktív vígjátéksorozat indult: a magyar újdonság nézői maguk is beleszólhatnak a történet alakulásába.
A közösségi taxizás alternatív megoldást jelenthet az új taxirendelet okozta káosz miatt.
A közösségi oldalakon villantott nyaralási fotók nem csupán irigységet váltanak ki az ismerősökben, hanem meglepő módon sokan ezek alapján döntik el, hogy hol fogják tölteni szabadságukat.
Tematikus, össznemzeti sportplatform indult: a sportolanemzet.hu weboldal minden sportágban igyekszik minden fontos információt megadni.
Idén télen fedeztem fel a színházjegyeket féláron kínáló weboldalt, amely azóta az egész család kedvencévé vált.
Kötelező marketingeszköz egy médiacég számára a közösségi oldalak használata. Az első közösségi olimpia meg is mutatta mennyire. Mi sem akarunk lemaradni.
Már nem elég a lájkokat gyűjtögetni, tudatos marketingstratégiával kell elérni, hogy a lájkolók valódi követői legyenek egy márkának.
Az Ipsos legfrissebb felmérése szerint az elmúlt hónapban a hazai netezők 73 százaléka osztott meg másokkal tartalmakat a különféle közösségi oldalakon.