Karrier

Alexandre_Forment-Curtil
Forrás: ITB
Új vezető a Vodafone élén

Alexandre Froment-Curtil veszi át a Vodafone Magyarország vezetését

Öt év után távozik a Vodafone Magyarország vezérigazgatója, Diego Massidda, akinek a pozícióját szeptember elsejétől a mobilszolgáltató jelenlegi vezérigazgató-helyettese, Alexandre Froment-Curtil tölti be.
Diego Massidda 2011. október elseje óta a Vodafone Magyarország vezérigazgatója - most Nagy-Britanniában folytatja karrierjét. Alexandre Froment-Curtil 2012-ben csatlakozott a magyarországi leányvállalathoz, majd 2013 áprilisában lett a lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettes.

A Vodafone 2012-ben robbantotta a magyar lakossági piacot, amikor Magyarországon elsőként bevezette a korlátlanságot biztosító Red szolgáltatáscsomagokat. Ezt követően a Vodafone Magyarország a roaming korlátok lebontásával, a vállalati vezetékes piacra és a fizetési megoldások piacára való belépéssel hozott új megoldásokat. Mindeközben a Vodafone Magyarország európai összevetésben kiugróan magas, országosan 98,4 százalékos mobil szélessávú lefedettséget biztosított Magyarországon, majd 2015-16-ban kiépítette az országos 4G hálózatát is. A hálózat-fejlesztésnek, valamint többek között a több mint 1 milliárd forintos beruházással létrehozott miskolci ügyfélszolgálati központnak is köszönhetően az elmúlt évek során jelentősen javult az ügyfelek kiszolgálása és így nagy mértékben nőtt a felhasználói élmény.

Mint Diego Massidda elmondta: “Elérve mindazt, amit kitűztem magam elé 5 évvel ezelőtt, eljött az az idő számomra és családom számára, amikor életünk következő szakaszába léphetünk. Az elmúlt öt év során a vállalat jelentős fejlődésen ment keresztül, a lakossági és vállalati piacon is számos innovációt honosított meg Magyarországon és újra nyereségessé vált köszönhetően a gondosan megtervezett kereskedelmi lépéseknek, a kiváló hálózatnak és annak, hogy minden eszközzel a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálásra törekedtünk. Erőfeszítéseinket megerősítette piaci részesedésünk jelentős növekedése minden szegmensben, valamint ügyfeleinknek az a visszajelzése, hogy elégedettek a Vodafone szolgáltatásaival és másoknak is ajánlanák azt. Megítélésem szerint ma a Vodafone Magyarország rendelkezik az országban az egyik legerősebb management csapattal és hiszem, hogy Alexandre és csapata vezetésével a Vodafone a mainál is magasabb szintre fog érni.

Diego Massidda szeptember elsejétől a Vodafone Csoporton belül a Partner Piacok vezérigazgatójaként dolgozik majd, nemzetközi szinten felelve a Vodafone Csoport minden partneri piacáért. „Nagy izgalmakkal nézek az új kihívás elé, amely érdekes váltás lesz számomra, lehetővé téve a tanulást, fejlődést és hogy a Vodafone Csoporton belül egy gyorsan növekvő üzletágat vezessek” - tette hozzá Diego Massidda.

A távozó vezérigazgató úgy vélte, Alexandre Froment-Curtil közreműködésével az elmúlt években a Vodafone Magyarország jelentős növekedést ért el a magyar lakossági piacon, a Vodafone márka nagy mértékben megerősödött Magyarországon, és a vállalat ügyfelei – egy 2015-ös kutatás adatai alapján – a legelégedettebb ügyfelek közé tartoznak az előfizetéses, és ezen belül a korlátlan csomagokat használók közül is.

Alexandre Froment-Curtil a kinevezést rendkívül megtisztelőnek, hatalmas kihívásnak és roppant inspiráló feladatnak nevezte. Mint mondta: „Nagy lelkesedéssel dolgozom Magyarországon, örömmel folytatom a Diego által megkezdett munkát és mintegy 2000 elkötelezett munkatársammal együtt arra törekszem, hogy ezen a nagyon izgalmas és folyamatosan változó magyar piacon tovább erősítsem a Vodafone Magyarország lendületét és piaci pozícióit! Az a célunk, hogy lakossági és vállalati ügyfeleink egyaránt profitáljanak jelenlegi és jövőbeni kiváló hálózatunk, technológiai megoldásaink és szolgáltatásaink adta lehetőségekből.”

Alexandre Froment-Curtil kiemelte, nagy büszkeséggel tölti el, hogy vezérigazgató-helyettesként személyes irányításával lett széles körben elérhető a magyar mobilpiacon a korlátlanság és a roaming díjak nélküli barangolás. A leendő vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a Vodafone számára mindig is elsődleges szempont volt az ügyfelek minél magasabb színvonalú kiszolgálása, ezt mutatja az ügyfelek elégedettségét mérő net promoter score (NPS) mutató is, amelyben versenytársaihoz képest a Vodafone növekedése jelentős és folyamatos a piacon. Alexandre Froment-Curtil hozzátette, a Vodafone Magyarországon immár valóban jelentős piaci szereplőként tevékenykedik, mobil szélessávú lefedettsége és a piacon egyedülálló szolgáltatásai jó alapot biztosítanak ahhoz, hogy a felhasználók továbbra is a legelégedettebbek legyenek szolgáltatásaival és azt érzékeljék, hogy a Vodafone Magyarország folyamatosan jobbnál jobb ajánlatokkal jelenik meg és a mainál is magasabb színvonalon szolgálja ki közel 3 millió ügyfelét.