Novemberi Club: A válságkezelés, a változáskövetés és a gyors alkalmazkodás 4+1 szintje
Nem az a kérdés, hogy be tudsz-e vezetni egy új technológiát, hanem, hogy az milyen új szuperképességgel ruházza fel a cégvezetést
Nem az a kérdés, hogy be tudsz-e vezetni egy új technológiát, hanem, hogy az milyen új szuperképességgel ruházza fel a cégvezetést
A valódi digitális átállást a fogyasztók kényszerítik ki. Azonnal választ szeretnének kapni a kérdéseikre, mindannyian kiemelt figyelmet igényelnek a márkáktól, szolgáltatóktól, szeretnének egyedit kapni. Eközben a COVID-19 miatt a digitalizációban éveket ugrottunk előre, a fizikai térben történő ügyfélkapcsolatok helyett mindenki a digitális kapcsolattartás kicsiszolásán dolgozik. Eljött a valódi omnichannel ideje!
Mit jelent ez az IT nyelvén? Hogyan lehet egy meglévő vállalat folyamatait, kínálatát úgy átszervezni a digitális térbe, hogy attól az eredeti értékajánlat – vagyis végső soron a profit – ne sérüljön. Ugyan továbbra is gyorsabb szállítást, kevesebb hibát és integrálható elemeket szeretnének a vállalatok az IT-területen, de a környezet egyre bizonytalanabb, és a lehetőségek nehezebben tervezhetőek, ehhez pedig új szemléletre van szükség!
Már a bizonytalan környezetben való változásokra is gyorsan kell reagálni, de ehhez nem elég, ha a legújabb, legfényesebb eszközt leemeljük a polcról. Sőt, sokszor a rossz választás miatt éppen maga az eszköz lesz a sikeres változás legnagyobb akadálya.
A novemberi ITB Club eseményen nagybankok digitalizációs vezetői és a ShiwaForce segítségével az alábbi kérdésekre keressük a választ:
– Milyen eszközökkel érik el a sikeres digitális vállalatok ügyfeleiket?
– Hogyan válnak értékes adatforrássá a saját felületeink?
– Hogyan lehet folyamatos változásban, de mégis stabilan tartani akár milliós ügyfélbázis -kiszolgálását?
Ezen az úton mindenki elindult már, de az irányok és az eredmények sokfélék.
Agenda:
– Felvezető előadás:
Földházi Csaba, a ShiwaForce partner igazgatója
– Panelbeszélgetés:
Hoffmann Bence vezérigazgató-helyettes, ShiwaForce
Czímer Gergely CDO, TakarékBank,
Juhász Róbert CDO, Budapest Bank,
Pereczes János digitális területekért felelős ügyvezető igazgató, MKB
Időpont: 2020. november 6., 9:00–11:00
Helyszín: KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.)
Meghívott vendégeinknek a részvétel díjtalan.
A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.