A felhasználók igénylik, hogy a napi rutinjukhoz hasonlóan
hivatalos ügyeiket is ingyenesen, bárhol és bármikor elérhetően és személyre
szabottan intézhessék. A modern technológia segít abban, hogy az ügyeiket
online felületen, pár kattintással intézzék, és ehhez a NISZ Zrt. olyan
központi szolgáltatásokat biztosít, melyek kialakításánál kiemelt cél volt az
ügyfelek igényeinek kielégítése és a kényelmes, gyors ügyintézés
megvalósításához való hozzájárulás. Ezekről a szolgáltatásokról lesz szó az
októberi ITB Clubon, ahol a NISZ Zrt. képviselői, Vetési Iván,
ügyfélkapcsolati és szolgáltatási vezérigazgató-helyettes, valamint Pándi
Boglárka, szolgáltatásfejlesztési és termékmenedzsment igazgató mutatja be
az e-közigazgatás terén megvalósult megoldásokat, azok elterjedtségét és a
felhasználók számára nyújtotta előnyét.
Időpont: 2019. október 29., 8:30–10:30
Helyszín: KIOSK (Budapest, Március 15. tér 4.)
Meghívott vendégeinknek a részvétel díjtalan.
A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.