ITexec_2020_870x600px_3.jpg

A rendezvényről

Századunk második évtizede új irány felé mutat az infokommunikációban. A kíméletlen ütemben fejlődő, szédítő magasságokat és mélységeket ostromló technológia osztályoz és megszűr, kivégez és esélyt ad, a gyengéket darabokra szaggatja, a korábban egymást taszítókat pedig új anyaggá gyúrja össze. Nagy kihívás a bejutás a megmenekülést ígérő digitális világba, nem adatik meg minden vállalkozásnak, intézménynek.

Új történet veszi kezdetét, amelyben újak a játszó személyek és újak a meghatározó körülmények.

Idén első alkalommal rendezzük meg a kétnapos ITexec.cloud konferenciát, abban a reményben, hogy hosszú életű lesz a változó digitális univerzum eseménykínálatában. A mi új történetünk első fejezetében feltesszük azokat a kritikus kérdéseket, amelyek egyaránt foglalkoztatják azokat, akik a digitális világba vezető IT-megoldásokat szállítják, és azokat, akik vállalatuk, intézményük képviseletében az efféle megoldásokat keresik a jobb jövő reményében.

• Mennyit bír még a felhő? Vannak-e a felhőalapú számítástechnikának határai? – a saját infrastruktúra és a felhő kapcsolata, AI-as-a-Service

• Kiterjesztett biztonság, avagy hol kezdődik a kibernyugalom? – védelmi stratégiák, megoldások

• Mi a titka a sikeres digitális átalakulásnak? – hatékonyságnövelés hatékonyan, a digitális transzformáció kritikus elemei.

Program

A rendezvény házigazdája: Mester Sándor, az ITB ITexec business unit igazgatója
ÉRKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ
2020.10.01.
10:00-11:00
2020. december 3., csütörtök
Köszöntő és megnyitó
2020.10.01.
11:00-11:20

Mester Sándor, az ITB ITexec business unit igazgatója és Strausz Gábor György, a VISZ elnöke

Mit tanulhatnak a nagyvállalatok a startupoktól?
2020.10.01.
11:20-12:00

A multik és a nagyvállalatok többnyire a stabil növekedés érdekében bombabiztos termékekben és kiszámítható piacokban gondolkodnak, és sokszor nem akarnak kockázatot vállalmi, ugyanakkor versenyképesek akarnak maradni, Innoválniuk kell. Vagy „belülről” vagy kívülről, például statupokkal. Kérdés, mennyiben lehet sikeres egy nagyvállalat és egy startup együttműködése.

Long keynote előadó: Balogh Petya, a Baconsult alapítója, angyalbefektető

Egy városnyi ügyfél szolgálatában - IT egyetemi szinten
2020.10.01.
12:00-12:20

A CIO versenyt fut az idővel és a technológiával egy olyan terepen, amely folytonosan változik, és amelyen ráadásul nincs olyan szabály, amelyet kőbe véstek volna. Az előadó elárulja, hogyan lehet ilyen körülmények között mégis talpon maradni.

Előadó: Fekete Csaba, az idei „Év informatikai vezetője” pályázat különdíjasa, a Szegedi Egyetem CIO-ja és szolgáltatási igazgatója

Ahány kolléga, annyi iroda: hogyan nyújtsunk jövőbiztos szolgáltatásokat a digitális térben?
2020.10.01.
12:20-12:50

Amíg minden nap megfordultunk az irodában, könnyű volt felugrani a HR-hez egy kérdéssel, vagy megkeresni az IT-t, mert valami nem megfelelően működött. Hogyan tud egy cég a home office világában is kitűnő szolgáltatásokat nyújtani a dolgozói felé úgy, hogy teljesen átköltöztünk a digitális térbe?

Előadó: Simon Anita, a TOPdesk sales managere

Innovatív dilemmák
2020.10.01.
12:50-13:20

A kerekasztal-beszélgetés résztvevőit arról faggatja a moderátor, hogy az informatikában élők miként élik meg a szürkének mondott mindennapjaikat, amikor még a napi működésről való rutinszerű gondoskodás során sem kerülhetők ki az új, innovatív megoldások folyamatos monitorozása, értékelése és akár rapid integrálása. Az informatika irányítója tehát az innováció szakértője is? Vagy inkább egy remek érzékkel megáldott felfedező, aki mindig tudja, melyik technológiai irányba kell navigálnia a szervezetét? A digitalizáció egyszerre teszi próbára az informatikai szállítókat és a felhasználóikat, mert a jövő többnyire még a világ digitális terében sem tűnik kiszámíthatónak.

Kerekasztal-beszélgetés: Strausz Gábor György, a VISZ elnöke; Fekete Csaba, a Szegedi Egyetem CIO-ja; további résztvevők felkérés alatt
Moderátor: Mester Sándor

EBÉD
2020.10.01.
13:20-14:20
Az ismeretlen ismerős, avagy az interaktivitás és a kollaboráció együttes felemelkedése...
2020.10.01.
14:20-14:50

Az elmúlt időszakban robbanásszerűen megnövekedett azon vállalatok száma, akik azonnal elérhető és villámgyorsan bevezethető megoldásokat kerestek az "otthonról dolgozás" és a hatékony távoli kommunikáció biztosítása érdekében. Gyakorlatilag pár nap leforgása alatt 5-10 év fejlesztéseit kellett végrehajtani... ezért is mondhatjuk, hogy a COVID-19 a digitális transzformáció legsikeresebb előmozdítójává lépett elő. A járványhelyzet legnagyobb nyertesei talán a Microsoft Teams és a Zoom platformok lettek, azonban hamar kiderült, hogy a videokommunikáció önmagában nem elegendő a hatékony csapatmunkához, valamint a távoli helyszínek és csoportok közötti együttműködés támogatásához. Valami hiányzik, illetve valami hiányzott...

Előadó: Leveli András, az LSK Hungária üzlet- és termékfejlesztési igazgatója

Cloud kollaboráció: biztonságos üzleti kommunikáció a felhasználói élmény mellett
2020.10.01.
14:50-15:10

A digitalizáció elterjedésével növekszik a felhasználói igény a felhős környezetben a biztonságos kommunikációra, kollaborációra és adattárolásra. A felhasználók egyúttal elvárják az ilyen környezetekben, hogy ugyanolyan kellemes felhasználói élményben legyen részük, mint az ismert népszerű online felületek használatakor.

Előadó: Balogh Balázs, a Gloster műszaki igazgatója

Fejlődni muszáj
2020.10.01.
15:10-15:40

Magyar vállalkozások az IT-iparban: nincs lehetetlen az informatikában, különösen akkor, ha van egy jó ötlet, vagy ha van egy ambiciózus vállalkozó.

Kerekasztal-beszélgetés: Leveli András, az LSK Hungária üzlet- és termékfejlesztési igazgatója; Balogh Balázs, a Gloster műszaki igazgatója; további résztvevők felkérés alatt. 

Moderátor: Mester Sándor, ITB

KÁVÉSZÜNET
2020.10.01.
15:40-16:00
Home office, távmunka, digitalizáció, IT-biztonság
2020.10.01.
16:00-16:20

Nemcsak a koronavírus fenyegeti a szervezetünket, hanem az otthonunkba önként (de nem túl vidáman dalolva...) az eddiginél még mélyebben bebocsátottuk a teljes internetet. Ráadásul kiderül, hogy ez az egész nem szükségállapot, hanem az új normális. Előtte sem volt rózsás a helyzet: fake news, deep fake, spearhead támadások (tűpontosan személyre szabott csalilevelek, -üzenetek), hónaphosszat ügyesen rejtőzködő digitális kutaszok (APT, ugye). Nem kuporodhatunk magzati pózba szemünk-fülünk-szájunk eltakarva, hanem dolgoznunk kell tovább. Ötvözzük tehát a józan paraszti óvatosságot a legfejlettebb védelmi eszközökkel, csak így lehetünk okosabbak a pénzünkre, üzletünkre vadászó támadóknál.

Előadó: Csinos Tamás, a Clico ügyvezetője

Kiterjesztett biztonság, védelmi stratégiák és megoldások
2020.10.01.
16:20-16:40

A második fázison túli vállalatoknak a cél annak az üzleti és működési modellnek kialakítása, amely folyamat- és adatvezérelt, és amely képes megvalósítani az ügyfél orientációt, növelni az ügyfelek elégedettségét és elköteleződését. Az előadó új válaszokat fogalmaz meg a digitalizáció okozta gyors változásokra.

Előadó: Horváth Tamás, a Brightdea Solutions ügyvezetője

Nincs ingyen a biztonság – avagy ajánlatos alaposan felkészülni arra, amikor a pallérozott rosszfiúk ellen kell felvenni küzdelmet
2020.10.01.
16:40-17:10

A kiberbiztonsági kihívások nem méltóztatnak eltűnni. Szakadatlanul fejlődik a védekezés technológiai háttere, az üzleti környezet szüntelen változásai miatt viszont a kockázatok és fenyegetettségek újabb és újabb generációi jönnek a világra. Hogy áll a védelem és támadók közötti küzdelem? – e kérdésre keresik a választ e panelbeszélgetés résztvevői.

Kerekasztal-beszélgetés: Csinos Tamás, a Clico ügyvezetője; Horváth Tamás, a Brightdea Solutions ügyvezetője; további résztvevők felkérés alatt.

Moderátor: Mester Sándor, ITB

NETWORKING
17:10-19:30
VACSORA - ESTI PROGRAM
2020.10.01.
19:30-23:00
2020. december 4., péntek
2020.12.04.
Közösen megélt sikerek
2020.10.01.
9:30-10:20

Arra a kérdésre kapunk választ, hogy mi a csoport szerepe a sikerek elérésében. Az előadó segít abban, hogy minél tudatosabban gondolkodjunk a csoportunk szerepéről és működési elveiről, továbbá a saját egyéni szerepünkről a közösen elért sikerek érdekében.

Keynote előadó: Gundel Takács Gábor

Cégébresztő – Az újrakezdés művészete
2020.10.01.
10:20-10:50

Ha valamikor, hát most itt a lehetőség, az alkalom, hogy újraértékeljük eddigi eredményeinket, számba vegyük a lehetőségeinket és mindenekelőtt végiggondoljuk mindazt, amiről azt hittük, hogy lehetetlen.

Előadó: Mezriczky László, az Inspiro alapító-tanácsadója

KÁVÉSZÜNET
2020.10.01.
10:50-11:00
Az IT-keresések csődjének oka: az exkluzivitás hiánya
2020.10.01.
11:10-11:55

Míg felsővezetői kereséseknél egyértelmű az exkluzivitás, alacsonyabb IT-szakértői pozíciókban viszonylag ritka Magyarországon. Pedig az exkluzivitás a siker egyértelmű záloga. Kizárólagosság nélkül rosszul jár mindenki: megbízó és megbízott is, de különösen a jelölt, mégis a nagyobb IT-cégek foggal-körömmel ragaszkodnak, hogy párhuzamosan több fejvadásszal dolgoztassanak, aminek eredménye: elhúzódó keresések és folyamatos súrlódások.

Kerekasztal-beszélgetés: Lovas István, a Schönherz Iskolaszövetkezet értékesítési vezetője; további résztvevők felkérés alatt 

Moderátorok: Mester Sándor, ITB és Molontay Patrik, a HumanField ügyvezető igazgatója

Búcsú a múlt időtől
Búcsú a múlt időtől
2020.10.02.
11:55-12:50

Kezdetben vala az informatika silója és annak mindenható ura, a CIO, és úgy tűnt, jól van ez így. Aztán, nem egyszerre, hanem először szinte észrevehetetlenül, lassan, de visszavonhatatlanul változásba fogott minden, hogy eljussunk a digitalizáció brutális jelenébe, amikor nem az a jó kérdés, hogy mi most a beosztásod, mi a feladatot, a felelősséged, hanem azt szükséges inkább firtatni, hogy miért felelsz majd holnap, mi lesz holnap a feladatod, a felelősséged. Jobb, ha az IT-vezetők búcsút vesznek a múlt időtől és mostantól csak jelen és jövő időben fogalmaznak? Mi lesz az informatikai szervezetek történelemkönyvének új fejezetében?

Kerekasztal-beszélgetés: résztvevők felkérés alatt

Moderátor: Strausz György Gábor, a VISZ elnöke

A KONFERENCIA ZÁRÁSA, EBÉD
2020.10.02.
12:50-

Előadók

Balogh Balázs
Balogh Balázs
Gloster
Balogh Petya
Balogh Petya
Baconsult
Csinos Tamás
Csinos Tamás
Clico
Fekete Csaba
Fekete Csaba
Szegedi Egyetem
Gundel Takács Gábor
Gundel Takács Gábor
Horváth Tamás
Horváth Tamás
Brightdea
Leveli András
Leveli András
LSK Hungária
Lovas István
Lovas István
Schönherz Iskolaszövetkezet
Mester Sándor
Mester Sándor
ITB
Mezriczky László
Mezriczky László
Inspiro
Molontay Patrik
Molontay Patrik
HumanField
Simon Anita
Simon Anita
TOPdesk
Strausz György
Strausz György
VISZ

Kiállítók

Helyszín

Helyszín: Helyszín: Bambara Hotel**** Premium, 3324 Felsőtárkány, Bükkerdő sétány 2-4.

Felsőtárkány község Heves megye Egri járásában. a Tárkányi-patak völgyében.
Megközelíthető kocsival, Eger felől a Bükkön át Miskolcra vezető 2505-ös közúton.




Cím: Felsőtárkány, Bükkerdő sétány 2-4.

Részvétel

A kétnapos szakmai rendezvényen kizárólag a vállalati, intézményi IT-vezetők, CIO-k, CISO-k, az adatvagyon legfőbb őrei, a digitális transzformáció irányítói, üzemeltetési és fejlesztési vezetők, az innováció irányítói, IT-beszerzési döntések előkészítői vehetnek részt. A meghívóval rendelkező ITexec kör számára egyágyas elhelyezést biztosítunk, részükre a konferencián való teljes körű részvétel díjmentes.

A meghívóval nem rendelkező ITexec kör számára limitált létszámban biztosítunk részvételi lehetőséget:

  • 2 napos részvételi díj szállással: 114 000.-Ft + áfa
  • 2 napos részvételi díj szállás nélkül: 79 000.-Ft + áfa
  • 1 napos részvételi díj: 44 000.-Ft + áfa

 

A részvételi díj tartalmazza a konferencia szakmai és kiegészítő programjain való részvételt, valamint a kávészünetek és vacsora költségeit.  A természetbeni ellátás adóját és járulékait nem a konferencia szervezője fizeti, ezért a részvételi díjban foglalt közvetített szolgáltatást a számlán külön feltüntetjük. 

Lemondási feltételek 

A 2020. november 21-ig beérkezett lemondás esetében a kiszámlázott díjat (részvételi díj, szállás) teljes egészében visszatérítjük.

A 2020. november 21. után beérkezett lemondás esetében a kiszámlázott díj 50 százalékát (részvételi díj, szállás) visszatérítjük.

A 2020. november 28. után a részvétel díjának és szállás összegének visszatérítésére nincs mód.

A sikeres regisztrációval a résztvevő a szerződéses feltételeket elfogadja, így annak alapján mind a szervező, mind a jelentkező teljesítésre köteles.

Kapcsolat

A rendezvénnyel kapcsolatos kérdéseivel, forduljon hozzánk bizalommal:

Program – Mester Sándor
smester@itbusiness.hu

Regisztráció/szervezés – Klenner Linda
itbkonferencia@itbusiness.hu

Szponzoráció – ITB sales team
sales@itbusiness.hu