technológia

26_Twitter-Hollywood-Star1_420
Forrás: -
Rövid, szöveges sztárüzenetek

Csiripelő közösségi marketing

Nem hanyatlik a Twitter. Ellenkezőleg: a celebek imádják, és kiváló marketingfelületté vált.

Abban rejlik a Twitter ereje, hogy kiválóan alkalmas exkluzív kuponok és ajánlatok kínálására, linkek posztolására, amelyek elvezetnek például a termékoldalra. Itt az információk gyorsabban áramlanak, mint a Facebookon. Mivel csupán 140 karakter áll rendelkezésre a posztolásra és a hírfolyam szinte azonnal cserélődik, tulajdonképpen egy pillanatképet lehet ábrázolni egy adott termékről, szolgáltatásról vagy magunkról.

 


 

 

Az amerikai üzleti és technológia híroldal, a Business Insider 2012–2013-as tanulmánya szerint továbbra is nő a közösségi médián keresztül realizált e-kereskedelmi vásárlások aránya. (Lásd a keretet!) A felmérések szerint a Facebook mellett a Twitter vált a legjelentősebb marketingeszközzé. Ebben például az a terjedő szokás is segítette, hogy a tévénézők interneteznek tévézés közben. A „social TV” névre keresztelt jelenséget a mintegy 2012-ben 350 milliárd dolláros tévéreklám-piac természetesen ki szeretné használni.

A Twitter népszerűségét a magazincímlapok sztárjainak felbukkanása is erősítette. A szövegkorlát számukra kedvező, hiszen így nincs szükségük blogra. Jó felületté vált azoknak a hírességeknek, akik csak kinyilatkoztatni akarnak. A közösségi média szakértői szerint a magyar közösség ellenben inkább csetelésre használja a Twittert.