Mit nézegetünk a legtöbbet a neten?
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan a weboldal-típusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők több mint fele.
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan a weboldal-típusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők több mint fele.
A keresőoldalak az online közönség 74 százalékát csábítja hetente egy vagy több
alkalommal. Nálunk ez az arány 67 százalék. A közösségi oldalak rendszeres táborát
a netezők 64 százaléka alkotja. A magyar internetezők körében ez a kategória még
kedveltebb: 78 százalék. A webes levelezés 55 százaléknál motivációs tényező.
Honfitársaink esetében ez az arány ennél magasabb: 68 százalék. Magyar viszonylatban
érdekes, hogy a fentieken túl a netezők több mint felét vonzzák rendszeresen
még a hír- és információs oldalak (60 százalék), az időjárásról tájékoztató honlapok
(55 százalék), a megosztó és feltöltő oldalak (52 százalék), valamint a hirdetési
oldalak (50 százalék).