Legfrissebb

ki mit tweet?
Forrás: ITB

Twitter: nyitva van az "aranykapu"

Visszamenőleg két évig lehet visszakutatni, hogy milyen bejegyzések születtek a közösségi portálon, ezáltal komoly marketing értéket képviselhet a Twitter.

Mostantól kezdve visszamenőleg két évig kereshetik vissza a cégek a Twitterre feltöltött bejegyzéseket piackutatási célból. Nagy lehetőség ez a vállalatoknak, hiszen korábban csupán 30 napig lehetett ”visszatúrni” a bejegyzések között. A megoldástól azt várják az érintett szervezetek, hogy célzott hatású marketing kampányokat hozhatnak létre az funkciónak köszönhetően, sőt egyenesen jóslatokba bocsátkozhatnak majd a piaci események kapcsán. Az első ilyen szolgáltatást nyújtó cég a brit Datasift, amely naponta több mint 250 ezer ”csiripelést” archivál, valamint elemzi is azokat, például a tweet pozitív, vagy negatív hangvétele szempontjából.